برای دانلود و دیدن صوت های جدید به کانال howzehbookmp3@ مراجعه کنید اطلاعیه؛ آغاز فروش صوت دروس :: وبلاگ شخصی استاد موحدی

وبلاگ شخصی استاد موحدی

براى دریافت صوت هاى استاد بر روى "صفحه اصلى وبلاگ" کلیک کنید.

وبلاگ شخصی استاد موحدی

براى دریافت صوت هاى استاد بر روى "صفحه اصلى وبلاگ" کلیک کنید.

وبلاگ شخصی استاد موحدی

رهبر معظم انقلاب اسلامی:
«طلبه های جوان!
هر چه می توانید درس بخوانید، فکر کنید، مایه بیندوزید. برای ادای رسالت یک روحانی، عالم شدن، عمیق شدن، متفکر شدن، نظریه ساز شدن لازم است. معارف دینی را باید شناخت و آن ها را با منطق روز باید دانست.»


این وبلاگ توسط جمعی از شاگردان استاد و با نظارت ایشان مدیریت می شود.

کانال ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید:
howzehbookmp3@

اطلاعیه؛ آغاز فروش صوت دروس

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

بدینوسیله به اطلاع مخاطبین محترم وبلاگ و کانال استاد موحدی می رساند که از امروز همه عزیزان می توانند صوت دروس حوزوی استاد موحدی را به دو روشی که توضیح داده خواهد شد خریداری نمایند.

روش های خرید

1- خرید لینک دانلود

در این روش پس از پرداخت هزینه مشخص شده برای هر درس، لینک دانلود صوت های آن درس به واتساپ شما ارسال خواهد شد. با دریافت این لینک می توانید کلیه صوت های درس مورد نظر را، هم به تفکیک جلسات و هم بصورت یک جا (فایل زیپ شده) دانلود نمایید. هزینه هر صوت در این روش خرید، 1000 ریال می باشد.

2-خرید پستی صوت ها

در این روش می توانید سی دی حاوی صوت درس مد نظر خود را در همین وبلاگ خریداری نموده و کمتر از 10 روز بعد در هر نقطه از کشور که خودتان تعیین کرده باشید آن را از طریق پست دریافت کنید. جهت دریافت توضیحات کامل تر این صفحه را مشاهده نمایید.

  • ۹۷/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی